Ai mitä, enkö muka ole kirjoittanut vähään aikaan? Joo, sori ei ole ollut aikaa.. o_O

Hei pliis, mä en tajuu mikä on kun innostun aina kaikesta ja sitten en jaksakkaan tehdä mitään asian eteen, kuten tää blogi. Kyllä mä nyt joskus saatan kirjoitella ja muistaa, mutta en kyllä niin usein kuin olis ollut tarkoitus. Kuten edellisestäkin viestistä taas huomaa.

Mulla on ihan tylsää. Koitin tossa piirtää jotain, yritin kirjoittaa jotain, mutta ei taas oikein onnistu. Mitään en pysty puhumaankaan kun kurkku on kipee, tai ei oikeestaan kipee, mutta en vaan pysty puhuu. Njoo..

Kiva ilma sitten tuli. Lunta ainakin 20cm.. ainakin ellei enemmänkin. Ihan jees, koko talvena ei oo kyl ollu edes noin paljoo lunta kun nyt. Se siitä kesästä :D Ei kyllä se kesäkin sieltä varmasti tulee. Kohta pitäs alkaa suunnitella kesälomiakin varmaan. Haluisin pitää itse heinakuussa, kuten varmaan kaikki joten tuskin saan sillon ainakaan lomaa. Kyllä mulle kesäkuussakin kelpaa. Olis kiva lähteä katsomaan kesällä Lontooseen Shayne Wardia, se on iiiihana <3

Jebajee. Kyllä tää tästä. koitan taas kirjoitella vähän useammin näiltä mun olemattomilta kiireiltäni :D ja

Hyvää kesän odottelua kaikille!!