Moikka!

Päätin nyt sitten aloittaa kirjoittamisen alusta kun tuntui hieman vaikealta tuo kirjoittaminen ja kuukausia jäi väliin, jospa nyt sitten vaikka onnistuisi.

Noh, minä olen tässä päässyt tavoiteisani hieman eteenpäin. Olen nyt aloittanut autokoulun sekä olen myös saanut töitä hieman pidemmälle aijalle. Ainakin nyt aluksi joulukuun loppuun asti ja mahdollisesti työsuhde jatkuu myös keväällä, joka olisi tottakai hyvin hieno juttu.

Tänään minulla oli työhöntulo tarkastus. Minua jännitti ihan hurjana, en yhtään tykkää vastaavanlaisista tilanteista. Kaikenlisäksi kun minua hermostuttaa, niin alan naureskelemaan ja hihittelemään ihan hillittömästi. Loppujen lopuksi aloin jo olemaan niin hysteerinen, että terveydenhoitajaakin alkoi jo naurattaa kun puhuin aivan puutaheinää, siinä oli kyllä varmasti naurussa pidättelemistä. Verenpainen tulokset huitelivat ties missä lukemissa, joten päätin, että minun täytyy mennä kokeilemaan uudelleen jonnekin, missä saa itse mitata verenpaineen, jos vaikka tulokset hieman laskisi. Näkö ja kuulo olivat myös ihan hyvä, tosin toisen silmän kaukonäkö oli hieman heikompi ja sain lähetteen silmäoptikolle. Toinen lähete myös meni labraan ja pääsen pisteltäväksi. Iik. Vihaan verikokeen ottamista ylikaiken... saa nähdä mitä siitä tulee. Kuinka hysteerinen silloin olen :D

Tässä kuussa minulla onkin sitten taas aikapaljon rahamenoja. Vanhemmille piti maksaa puhelinlasku joka oli minun osaltani melkoisen suuri, autokoulu pitää osittain maksaa sekä bussikortti pitää ladata taas uudelleen, unohtamatts tietenkään nettilaskua. Kaikkea sitä pitääkin maksaa.. tosin tuohan on pieni määrä siihen verrattuna mitä sitten tulee kuukaudessa maksettua kun asuu omillaan. Ja bensiiniin ja autoon muutenkin menee rahaa.. kunhan nyt ensin sen ajokortin saisi. Tarkoitus olisi kuitenkin jo päästä ajelemaan joulukuussa, mutta se jää nähtäväksi.