Inhottavaa. Mä joudun tänään menemään labraan ja siellä otetaan ikäviä verikokeita, voi kyynel :( Mä en tykkää yhtään. Mä vihaan pistämistä, mulla on ihan kauhea piikkikammo verestä nyt puhumattakaan.. yöks...

Niin joo ja hyvän alanhan mä sitten itselleni olen valinnut kun lähihoitaja olen, mutta mä työskentelenkin lasten kanssa ja mun ei tarvii piikittää ketään ja itseasiassa se toisen piikittäminen ei oo edes niin hirveetä ^^

Jeps, mutta nokka kohti labraa. Kyllä mä pärjään!! (ehkä..)

Jatkoa labra reissulle

Joo, no se meni ihan hyvin. Verikokeet tuli otettua ja eikä se edes sattunut vaikka niin luulin.. tyli vähän tyhmä olo kun aikani siellä jännitin ja sitten se olikin hetkessä ohi. Nyt mä vaan tälläisenä stressaavana ihmisenä jännitän niitä tuloksia, mitä niissä näkyy jne.. no toivotaan ettei mitään maata järisyttävää :P

Oon kyl nyt aika väsy, pitää mennä taas ajoissa nukkuu. Vois kattoo hetken telkkuu viel ja käydä koiran kanssa ulkona.

Olis vaan jo viikonloppu..